Двигун на Уаз УМЗ 417
Двигун УМЗ-417 черговий крок в еволюції мотора ГАЗ-21, замінив мотор УМЗ-414, від якого вирізняється збільшеним ступенем стиснення з 6.7 до 7, іншим розподілом, збільшеними впускними клапанами до 47 мм (було 44 мм), випускні старі 36 мм, встановлений двокамерний карбюратор, інший повітряний фільтр. У пізніх модифікаціях використовувався колінвал від УМЗ-421 без набиття.
За своїм типом мотор належить до чотиритактних установок із карбюраторною примусовою системою подавання палива. Охолодження двигуна УМЗ-417 також організоване традиційно для ДВС і являє собою замкнутий контур, заповнений рідиною, циркуляція якої забезпечується спеціальною помпою. Моторна олива до вузлів агрегату подається під тиском, з подальшим розбризкуванням.
Технічні характеристики
Виробництво | УМЗ |
Марка двигуна | УМЗ-417 |
Роки випуску | 1989-наші дні |
Матеріал блока циліндрів | алюміній |
Система живлення | карбюратор |
Тип | рядний |
Кількість циліндрів | 4 |
Клапанів на циліндр | 2 |
Хід поршня, мм | 92 |
Діаметр циліндра, мм | 92 |
Ступінь стиснення | 7 |
Об'єм двигуна, куб.см | 2445 |
Потужність двигуна, к. с./об. хв. | 92/4000 |
Крутний момент, Нм/об.мін | 172/2200 |
Паливо | 76 |
Екологічні норми | Євро-1 |
Вага двигуна, кг | 166 |
Витрата палива, л/100 км — місто — траса — змішаний. |
14.5 8.4 10.6 |
Расход масла, гр./1000 км | до 100 |
Олія в двигун | 5W-30 / 5W-40 / 10W-30 / 10W-40 / 15W-30 / 15W-40 / 20W-30 / 20W-40 |
Скільки олив у двигуні | 5.8 |
При замене лить, л | 5 |
Заміна оливи проводиться, км | 10000 |
Робоча температура двигуна, град. | ~90 |
Ресурс двигуна, тис. км — за даними заводу — на практиці |
н.д. ~150 |
Основні | |
---|---|
Тип техніки | Легковий автомобіль |
Тип палива | Бензин |
Гарантійний термін | 6 міс |
Виробник | УАЗ |
- Ціна: 65 000 ₴