Кошик
205 відгуків
ВЕЛИКИЙ ВИБІР ДВИГУНІВ ДЛЯ ТЕХНІКИПІДІБРАТИ

Сейчас компания не может быстро обрабатывать заказы и сообщения, поскольку по ее графику работы сегодня выходной. Ваша заявка будет обработана в ближайший рабочий день.

+380 (73) 605-48-44
+380 (97) 392-93-69
Кошик

Двигун зіл-130 зіл-131

впередназад
Двигун зіл-130 зіл-131, фото 2Двигун зіл-130 зіл-131, фото 3Двигун зіл-130 зіл-131, фото 4Двигун зіл-130 зіл-131, фото 5Двигун зіл-130 зіл-131, фото 6Двигун зіл-130 зіл-131, фото 7Двигун зіл-130 зіл-131, фото 8Двигун зіл-130 зіл-131, фото 9

120 000 ₴

  • В наявності
Двигун зіл-130 зіл-131
Двигун зіл-130 зіл-131В наявності
120 000 ₴
+380 (73) 605-48-44
LifeCell
  • +380 (97) 392-93-69
    Kyivstar
  • +380 (98) 698-25-57
    Kyivstar
+380 (73) 605-48-44
LifeCell
  • +380 (97) 392-93-69
    Kyivstar
  • +380 (98) 698-25-57
    Kyivstar
повернення товару протягом 14 днів за домовленістю
У компанії підключені електронні платежі. Тепер ви можете купити будь-який товар не покидаючи сайту.

   Модель і тип ЗІЛ-130,

V-подібний, чотиритактний, карбюраторний, верхнеклапанний

Розташування циліндрів Під кутом 90°

Число циліндрів 8

Діаметр циліндрів і хід поршня, мм 100х95

Робочий об'єм циліндрів, л 6

Ступінь стиснення 6,5

Номінальна потужність за 3200 об/хв, кВт (л. с.) 110,4 (150)

Максимальний крутний момент за 1800-2000 об/хв. Н*м (кгс*м) 401,8 (41)

Мінімальна питома витрата палива, г/(кВт-ч) [/(л.с.-ч)] 313 (230)

Порядок роботи циліндрів 1-5-4-2-6-3-7-8

Нумерація циліндрів: права група 1-2-3-4 ліва група 5-6-7-8

Суха маса двигуна зі зчепленням, коробкою передач, стоянковою гальмівною системою, компресором, насосом гідропідсилювача кермового керування та вентилятором, кг 640

Блок циліндрів Чавунний, з легкознімними вставними гільзами, з гумовими ущільнювальними кільцями в нижній їхній частині

Головки циліндрів Дві, з алюмінієвого сплаву, зі вставними сідлами та напрямними клапанів

Поршні З алюмінієвого сплаву

Поршневі кільця Три компресійні — чавунні (два верхні хромовані) й одна оливознімна — сталева, складана, хромована

Поршневі пальці Сталеві, плавальні, порожнисті

Шатуни Сталеві, двотаврового перерізу, зі змащуванням поршневого пальця розбризкуванням

Шатунні та корінні підшипники Тонкостінні, взаємозамінні; вкладки — сталеалюмінієві (сталева стрічка, алюмінієвий сплав)

Колінчастий вал Сталевий, кований, п'ятиопорний, з каналами для змащування; шийки з брудоуловниками

Маховик Чавунний, забезпечений сталевим зубчастим вінцем для пуску двигуна від стартера

Розподільний вал Сталевий, п'ятиопорний Фази газорозподіл: відкривання впускного клапана 31° до ВМТ закривання впускного клапана 83° після НМТ відкриття випускного клапана 67° до НМТ закриття випускного клапана 47° після ВМТ

Привод розподільального вала

Зубчастою парою з косими зубцями; колесо — чавунне

Клапани Верхні, розташовані в головках блока циліндрів; наводяться в дію від одного розподільного вала.

Випускні клапани — порожнисті, охолоджувані, з жаростійкою наплавкою; мають механізм для примусового повертання клапана під час роботи

Штовхачі Механічні, сталеві, з наплавкою зі спеціального чавуну

Коромисла клапанів Сталеві, з бронзовою втулкою

Газопроводи Впускної — з алюмінієвого сплаву, загальний для обох рядів циліндрів, з рідиною для підігрівання паливної суміші, розташований між головками блока; випускні — чавунні; по одному з боку блока циліндрів

Мастильна система Змішана: під тиском і розбризкуванням, з охолодженням оливи в радіаторі

Оливний насос Шестерний, двосекційний, розташований із правого боку блока циліндрів.

Верхня секція насоса подає оливу через оливний фільтр у мастильну систему двигуна.

Редукційний клапан верхньої секції відрегульований на тиск не менш ніж 320 кПа (3,2 кгс/см2).

Нижня секція насоса подає олію в оливний радіатор; перепускний клапан нижньої секції відрегульований на тиск 120 кПа (1,2 кгс/см2)

Оливний фільтр Центробіговий, з реактивним приводом

Оливний радіатор повітряного охолодження, з срібної алюмінієвої трубки, встановлений перед водяним радіатором

Вентиляція картера Примусова, з відсмоктуванням картерних газів у впускний газопровід через спеціальний клапан; повітря надходить через фільтр оливозаливної горловини

Система живлення Примусове подавання палива

Паливний бак Одін, об'ємом 170 л, встановлений під платформою на лівому лонжероні

Паливний насос Б10, діафрагмяний, з важелем для ручного підкачування палива

Підігрів паливної суміші В впускному газопроводі, що має рідинну порожнину для підігрівання суміші фільтра очищення палива: магістральний фільтр-відстійкий

Щілинний, розташований на кронштейні паливного бака тонкого очищення З керамічним фільтрувальним елементом, розташований на кронштейні перед карбюратором паливного бака Сітчастий, розташований на приймальній трубці

Карбюратор К-88АМ, двокамерний, з потоком суміші, що падає, має прискорювальний насос і економайзер

Обмежувач максимальної частоти обертання колінчастого вала двигуна

Пневмоцентробежний відцентровий перетворювач і виконавчий діафрагмяний механізм із пневматичним приводом)

Повітряний фільтр ВМ-16, олійно-інерційний, з двоступеневим очищенням повітря

Система охолодження Рідинна, закрита, з примусовою циркуляцією

Радіатор Трубчасто-стрічковий (змійковий), трирядний Термостат із твердим наповнювачем, встановлений у випускному патрубці рідинної порожнини Жалюзі Створчасті, вертикальні, керуються з кабіни водія Водяний насітеросильний, приводиться ременем разом із вентилятором від шківа колінчастого вала Вентилятор Шестильний

Характеристики Основні

Виробник АМО ЗІЛ Марка ЗІЛ

Тип техніки Вантажний автомобіль

Стан Новий 

Гарантійний термін 6 (міс)

Характеристики
Основні
Тип технікиВантажний автомобіль
Тип паливаБензин
СтанНовий
Гарантійний термін12 міс
ВиробникЗІЛ
Інформація для замовлення
  • Ціна: 120 000 ₴

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner