Двигун зіл-130 зіл-131
Модель і тип ЗІЛ-130,
V-подібний, чотиритактний, карбюраторний, верхнеклапанний
Розташування циліндрів Під кутом 90°
Число циліндрів 8
Діаметр циліндрів і хід поршня, мм 100х95
Робочий об'єм циліндрів, л 6
Ступінь стиснення 6,5
Номінальна потужність за 3200 об/хв, кВт (л. с.) 110,4 (150)
Максимальний крутний момент за 1800-2000 об/хв. Н*м (кгс*м) 401,8 (41)
Мінімальна питома витрата палива, г/(кВт-ч) [/(л.с.-ч)] 313 (230)
Порядок роботи циліндрів 1-5-4-2-6-3-7-8
Нумерація циліндрів: права група 1-2-3-4 ліва група 5-6-7-8
Суха маса двигуна зі зчепленням, коробкою передач, стоянковою гальмівною системою, компресором, насосом гідропідсилювача кермового керування та вентилятором, кг 640
Блок циліндрів Чавунний, з легкознімними вставними гільзами, з гумовими ущільнювальними кільцями в нижній їхній частині
Головки циліндрів Дві, з алюмінієвого сплаву, зі вставними сідлами та напрямними клапанів
Поршні З алюмінієвого сплаву
Поршневі кільця Три компресійні — чавунні (два верхні хромовані) й одна оливознімна — сталева, складана, хромована
Поршневі пальці Сталеві, плавальні, порожнисті
Шатуни Сталеві, двотаврового перерізу, зі змащуванням поршневого пальця розбризкуванням
Шатунні та корінні підшипники Тонкостінні, взаємозамінні; вкладки — сталеалюмінієві (сталева стрічка, алюмінієвий сплав)
Колінчастий вал Сталевий, кований, п'ятиопорний, з каналами для змащування; шийки з брудоуловниками
Маховик Чавунний, забезпечений сталевим зубчастим вінцем для пуску двигуна від стартера
Розподільний вал Сталевий, п'ятиопорний Фази газорозподіл: відкривання впускного клапана 31° до ВМТ закривання впускного клапана 83° після НМТ відкриття випускного клапана 67° до НМТ закриття випускного клапана 47° після ВМТ
Привод розподільального вала
Зубчастою парою з косими зубцями; колесо — чавунне
Клапани Верхні, розташовані в головках блока циліндрів; наводяться в дію від одного розподільного вала.
Випускні клапани — порожнисті, охолоджувані, з жаростійкою наплавкою; мають механізм для примусового повертання клапана під час роботи
Штовхачі Механічні, сталеві, з наплавкою зі спеціального чавуну
Коромисла клапанів Сталеві, з бронзовою втулкою
Газопроводи Впускної — з алюмінієвого сплаву, загальний для обох рядів циліндрів, з рідиною для підігрівання паливної суміші, розташований між головками блока; випускні — чавунні; по одному з боку блока циліндрів
Мастильна система Змішана: під тиском і розбризкуванням, з охолодженням оливи в радіаторі
Оливний насос Шестерний, двосекційний, розташований із правого боку блока циліндрів.
Верхня секція насоса подає оливу через оливний фільтр у мастильну систему двигуна.
Редукційний клапан верхньої секції відрегульований на тиск не менш ніж 320 кПа (3,2 кгс/см2).
Нижня секція насоса подає олію в оливний радіатор; перепускний клапан нижньої секції відрегульований на тиск 120 кПа (1,2 кгс/см2)
Оливний фільтр Центробіговий, з реактивним приводом
Оливний радіатор повітряного охолодження, з срібної алюмінієвої трубки, встановлений перед водяним радіатором
Вентиляція картера Примусова, з відсмоктуванням картерних газів у впускний газопровід через спеціальний клапан; повітря надходить через фільтр оливозаливної горловини
Система живлення Примусове подавання палива
Паливний бак Одін, об'ємом 170 л, встановлений під платформою на лівому лонжероні
Паливний насос Б10, діафрагмяний, з важелем для ручного підкачування палива
Підігрів паливної суміші В впускному газопроводі, що має рідинну порожнину для підігрівання суміші фільтра очищення палива: магістральний фільтр-відстійкий
Щілинний, розташований на кронштейні паливного бака тонкого очищення З керамічним фільтрувальним елементом, розташований на кронштейні перед карбюратором паливного бака Сітчастий, розташований на приймальній трубці
Карбюратор К-88АМ, двокамерний, з потоком суміші, що падає, має прискорювальний насос і економайзер
Обмежувач максимальної частоти обертання колінчастого вала двигуна
Пневмоцентробежний відцентровий перетворювач і виконавчий діафрагмяний механізм із пневматичним приводом)
Повітряний фільтр ВМ-16, олійно-інерційний, з двоступеневим очищенням повітря
Система охолодження Рідинна, закрита, з примусовою циркуляцією
Радіатор Трубчасто-стрічковий (змійковий), трирядний Термостат із твердим наповнювачем, встановлений у випускному патрубці рідинної порожнини Жалюзі Створчасті, вертикальні, керуються з кабіни водія Водяний насітеросильний, приводиться ременем разом із вентилятором від шківа колінчастого вала Вентилятор Шестильний
Характеристики Основні
Виробник АМО ЗІЛ Марка ЗІЛ
Тип техніки Вантажний автомобіль
Стан Новий
Гарантійний термін 6 (міс)
Основні | |
---|---|
Тип техніки | Вантажний автомобіль |
Тип палива | Бензин |
Стан | Новий |
Гарантійний термін | 12 міс |
Виробник | ЗІЛ |
- Ціна: 120 000 ₴