Двигун ЗІЛ 157 зі зберіганням
65 000 ₴
- В наявності
- +380 (97) 392-93-69Kyivstar
- +380 (98) 698-25-57Kyivstar
У процесі розроблення двигуна для 157-го Зилла врахували виявлені під час експлуатації вантажівок ЗІС-151: брак потужності та надійності, легкість перегрівання та висока витрата бензину, проблеми з буксируванням причепів тощо. Вантажівка ЗІЛ-157 отримав набагато вдосконалений мотор, яким він комплектувався двадцять років (пройшовши доробку 1961 року), до своєї модернізації 1978-го року. І основний, і модернізований двигуни ЗІЛ-157 — бензинові карбюраторні.
У роки розроблення та виробництва цього підкорювача бездоріжжя ще не було розвинених, масштабних промислових технологій обладнання серійних вантажівок дизельними моторами. І в нас, в СРСР (ЯАЗ-214), і за кордоном робилися тільки перші кроки в цьому перспективному напрямку, а всі серійні вантажні автомашини ще були з бензиновими моторами. Був, правда, здійснені досить успішні досліди зі встановлення на ЗІЛ-157 дизельних моторів марки Д245-12С. Для цього необхідно було зрізати штатні опори та наварити кронштейни від ЗІЛ-130 або ЗІЛ-131. Усі кріплення по стику мотора та коробки передач адаптуються легко та просто. Однак проявився мінус такої модернізації: від роботи дизеля неабияк зростають показники тряски та вібрації, які додають дискомфорту й без того досить брутальні умови праці водія машини.
Характеристики двигуна ЗІЛ-157
Тип: бензиновий, карбюраторний, чотиритактний, з рядним розташуванням циліндрів;
Блок циліндрів: чавунний; з «сорочкою» закритого типу, за контуром якої циркулює охолоджувальна рідина;
Головка циліндрів: алюмінієва;
Кількість циліндрів: шість; Об'єм: 5,559 літрів;
Потужність: 104 кінські сили – до, 110 кінських сил – після модернізації, за 2600 обертів на хвилину;
Крутний момент 334 Н/м;
Чергість руху циліндрів: 1/5/3/6/2/4;
Діаметр циліндра: 101,6 мм;
Діаметр поршня: 100 мм;
Хід поршня: 114,3 мм;
Розташування клапанів: нижнє.
Двигун ЗІЛ-157 працював на бензині марки А-66, а після модернізації 1978-го року — на 72-му бензині (66-го тоді вже, мабуть, і не було). Реальна витрата палива в середньому становить 42 літри бензину на 100 кілометрів (за рівномірного руху з «крейсерською» для цієї вантажівки швидкістю 40 км/год — приблизно 38 літрів). Заправний бак на ЗІЛ-157 вміщує 150 літрів палива.
Після модернізації сталі штатно встановлювати ще один додатковий бак на 65 літрів бензину. Отже, запас ходу на одній повній заправці у ЗІЛ-157 перевищує 500 кілометрів. Двигун ЗІЛ-157 вирізняється простотою конструкції, надійністю, невибагливістю, безвідмовністю в роботі. Він легко заводиться навіть після тривалого за часом простою або зберіганням в ангарі. Однак у холодну пору року (за постійних температур нижче ніж 10 градусів морозу) все ж потребує особливого догляду. Зокрема, у захисті та утепленні моторного відсіку спеціальними кожухами-утеплювачами. (Він входили до комплекту автомобіля). Оскільки система охолодження двигуна за сильних морозів не в змозі була підтримувати потрібну температуру. Згодом ця проблема була знята: термостат був доопрацьований, проте кожухами-утеплювачами вантажівки, як і раніше, надалі комплектувалися.
Основні | |
---|---|
Виробник | ЗІЛ |
Тип палива | Бензин |
Тип техніки | Вантажний автомобіль |
- Ціна: 65 000 ₴